Kolesarska pot, ki vodi iz Šentruperta v Oglarsko deželo na Dolah pri Litiji, je dolga 44 kilometrov, ki jih je možno prekolesariti v 3 urah. Del poti je asfaltiran, del pa makadamski. Pot je zahtevna.

Pot začnete na trgu v Šentrupertu, se usmerite po cesti severno ob cerkvi in se peljete proti vasi Draga. Na razcepu zavijete levo in se usmerite po dolini reke Bistrice proti Oglarski deželi, ki se razteza okrog Dol pri Litiji. Območje poti odlikujeta neokrnjena narava in izjemna kulturna krajina. Ko prispete na Dole pri Litiji, ne zavijete ne desno in ne levo, temveč se približno 1km spustite naravnost navzdol. Nato sledi krajši vzpon na Brezovo. Pred vami se odpre dolina in pogled na dolenjsko gričevje z vinogradi. Sledi zaslužen spust vse do Gabrovke, nato pa se usmerite levo proti Trebnjem. Rahlo se spuščate približno 5 km, nato pa v vasi Ravne za vogalom večje hiše z vrtom zavijete levo proti vasi Cirnik. Kolesarite naravnost, dokler se ne priključite na glavno cesto Gabrovka-Mirna. Zavijete desno in se spustite proti Mirni, pred mostom pod gradom pa zavijete desno ob bajerju in nadaljujete do rečice Mirne, kjer zavijete levo po glavni cesti čez kamniti most. Peljete se pol kilometra, ko se v blagem desnem ovinku usmerite levo na Trstenik (odcepni pas). Greste čez vas Straža, na Šentrupertski ravnici pa zavijete desno proti osamljeni kmetiji. Za kmetijo preidete na kolovozno pot med polji, ki se na Rakovniku levo priključi na glavno cesto. V Prelesju zavijete desno po gozdni poti do travnika, nato pa desno po travniški poti do potoka Mirna, kjer greste na levo in sledite Mirni oz. Mirenščici do mostu, kjer se Bistrica izliva vanjo. Zavijete levo in nadaljujete po lepi makadamski poti ob potoku Bistrica do prehoda čez železniško progo in naprej do glavne ceste, ki pelje iz Mokronoga proti Trebnjem. Nadaljujete pot v vas Bistrica, kjer zavijete desno pri kapelici v vas, pridete na makadamsko pot in se nato usmerite proti izhodišču – trgu v Šentrupertu.