Kolesarska pot, ki jo začnete in zaključite v Litiji, vmes pa se vzpnete v Geometrično središče Slovenije, je dolga 30 kilometrov, ki jih je možno prekolesariti v 2 urah. Del poti je asfaltiran, del pa makadamski. Pot je srednje težavnosti.

Kolesarski izlet začnete v središču Litije, prečkate most čez reko Savo in takoj v križišču zavijete desno v smeri Ponovič ter nadaljujete po levem bregu reke Save. Ko prispete v vas Sava, takoj na začetku naselja zavijete levo proti Zasavski Sveti gori. Približno na pol poti vzpona zavijete levo za Vače, ki so priljubljena izletniška točka. S kolesom se lahko zapeljete do geometrijskega središča Slovenije (GEOSS) in nato naprej v Zgornjo Slivno, kjer je ob cerkvi sv. Neže razgledna točka. Na poti nazaj se spuščate po glavni cesti skozi Vače proti Hotiču, kjer približno 300 m naprej od Vač pri veliki hiši in poslopju na levi strani zavijete levo proti Boltiji. Po krajšem vzponu čez sedlo sledi spust v smeri Ponovič. V Ponovičah zavijete desno in zaključite pot v Litiji.