Kolesarska pot, ki se začne in konča v Šentrupertu vas vodi do Dol pri Litiji in je dolga 37 kilometrov, ki jih je možno prekolesariti v 3 urah. Del poti je asfaltirana, del pa makadamski. Pot je težja.

Pot vas s trga v Šentrupertu vodi po glavni poti v smeri Slovenske vasi na Veselo goro, mimo Barbove graščine in cerkve sv. Frančiška Ksaverija. Od tu se odpravite do Škrljevega, kjer se nahaja eden izmed najstarejših gradov na Slovenskem. Ko prečkate manjši most v vasi, zavijete levo, nato nadaljujete pot skozi vas rahlo navkreber do gozdne jase. Med travniki v prvem križišču zavijete desno, pridete v vas Draga, kjer zavijete levo na glavno cesto, po nekaj metrih pa v središču vasi na desno. Spustite se do potoka Bistrice, kjer pri ribogojnici zavijete levo. Pot nadaljujete po makadamski cesti, ki po približno 3 kilometrih preide v asfaltno in se prične vzpenjati vse do Dol pri Litiji. Pri cerkvi zavijete desno in nadaljujete z vzponom do križišča, kjer zavijete ostro desno proti vasi Kal pri Dolah. Po glavni cesti nadaljujete mimo vasi Dobovica in Radgonica do Prelesja, kjer se usmerite levo na makadamsko pot, ki se rahlo spusti navzdol. Na naslednjem križišču zavijete levo ter nadaljujete mimo vasi Ježevec in skozi gozd. Po spustu po makadamski cesti pridete do križišča, kjer zavijete desno mimo zapuščenega kamnoloma v Kostanjevici. Spustite se do doline, kjer se takoj usmerite levo po asfaltni cesti navkreber (18 % klanec). Ko pridete na vrh, zavijete levo proti Nebesom (smer Viher). Na vrhu hriba zavijete ponovno na desno (tabla Izletniška kmetija Nebesa) na makadam in pridete na jaso v Nebesa. Nato se vrnete po asfaltni cesti. Ko se spustite do pašnika, zavijete levo, kjer cesta za nekaj metrov preide v makadam. Po rahlem vzponu se usmerite desno na asfaltno cesto proti Hrastnem in nato do doline, kjer ob manjšem potoku zavijete zopet desno. Na vrhu gomile zavijete desno v vas Kamnje, nato se spustite na izhodišče v Šentrupert.