Kolesarska pot nad rudnikom Sitarjevec je dolga 20 kilometrov, ki jih je možno prekolesariti v 1,5 ure. Del poti je asfaltirana, del makadamski, del pa vodi po gozdni poti. Pot je srednje težavnosti.

Začnete na Valvazorjevem trgu v Litiji, od koder s parkirišča ob cerkvi sv. Nikolaja vodi ozka asfaltna cesta ob robu hriba Sitarjevec. Ta vas pripelje v naselje Podsitarjevec. Peljete v smeri Zavrstnik in zavijete desno navzgor na makadamsko cesto, ki vas pripelje na vrh Sitarjevca. Z vrha se spustite po poti proti severu, na prvem odcepu zavijete levo in prečite po poti proti Oblakovemu hribu. Ko pridete na neizrazito sedlo, na križišču zavijete levo in takoj desno na kolovoz, ki vas pripelje na makadamsko cesto. Na križišču kolesarite naravnost navzgor mimo kmetije Arh in sledite naprej gozdni cesti po grebenu. Pot vas vodi mimo kmetije Šmic, kjer greste v križišču naravnost in nato mimo Omahna. Cesta se začne vzpenjati vse dokler ne pridete pod Kamplov hrib. Na križišču zavijete levo in nadaljujete pot do kmetije Tinček. Po makadamski cesti se peljete po grebenu v smeri Janč. V Tujem Grmu pridete na asfaltno cesto, ki ji sledite do Janč. Z Janč se spustite po asfaltu na sever. Na prvem ostrem desnem ovinku peljete naravnost na stransko cesto, ki vas vodi po grebenu mimo kmetij Tončk in Hribovec. Pri kmetiji Jernač s ceste zavijete levo in sledite markacijam, ki vas pripeljejo na Laze. Iz Laz se lahko v Litijo vrnete z vlakom.