Kolesarska pot iz Litije na Zasavsko Sveto goro je dolga 17 kilometrov, ki jih je možno prekolesariti v 1 – 1,5 ure. Del poti je asfaltirana, del makadamski, del pa vodi po gozdni poti. Pot je težka, zadnji del zna biti tudi nevaren. Če nisi zelo izurjen predlagamo, da ga prehodite ob kolesu.

Pot začnete v starem delu Litije, nadaljujete preko reke Save in takoj za mostom zavijete desno. Po 4 km vožnje od izhodišča zagledate grad Ponoviče ter nadaljujete do zaselka Mačkovina. V križišču zavijete levo in kolesarite po dolini potoka Vidrnica. Ko cesta zavije desno v strm klanec, nadaljujete ob potoku po makadamski cesti. Ob razpotju so vidne ruševine Piškovega mlina. Kmalu pridete do obnovljene stavbe grajskega mlina. Na križišču zavijete desno navzgor in kmalu pridete na travnik. Bližate se domačiji pri gradu Ljubek. Nadaljujete rahlo navzgor do priključka asfaltne ceste, zavijete levo pri znamenju. Nadaljujete po asfaltni cesti, na Vačah zavijete desno proti Kleniku. Peljete po makadamski cesti mimo Cveteža do Vovš. Na Vovšah stoji dobro ohranjen zidan svinjak, ki je zaščiten kulturni spomenik. Na Vovšah zavijete na kolovoz, ki se vzpenja proti Zasavski Sveti gori. Sledite poti, ki vas pripelje na vrh.