Kolesarska pot po levih in desnih bregovih reke Save v občini Litija je dolga 31 kilometrov, ki jih je možno prekolesariti v 2,5 ure. Del poti je asfaltirana, del makadamski, del pa vodi po gozdni poti. Pot je težja.

Začnete v Litiji in se po stranski cesti po desnem bregu Save peljete proti Podšentjurju. Ko cesta prečka potok pri kmetiji Beden, zavijete ob potoku levo. Na prvem križišču zavijete ostro desno navzgor proti Velikem Vrhu. Na koncu vasi zavijete desno z asfalta na strm kolovoz, ki vas pelje severno od Velikega Vrha do znamenja na drugi strani vrha. Nadaljujete po grebenu proti kmetiji Kofelač. Ko pridete na asfalt, zavijete desno in se spustite proti Kresniškemu Vrhu. Ko cesta zavije desno, nadaljujete naravnost po kolovozu. Ko pridete spet na cesto, jo samo prečkate in nadaljujete navzdol po poti. Pot ni za vsakogar, zato lahko ta del odpeljete tudi po lokalni cesti. V Kresnicah prečkate Savo in zavijete levo na glavna cesto Litija-Ljubljana. Kmalu zavijete desno navzgor proti vasi Dešen. Tu ponovno zavijete desno in prečite pobočje. Nadaljujete mimo Zapodja, skozi Mala Sela in Močila proti prevalu Klanec. Del poti od Klanca do Vač ni za vsakogar, zato lahko ta del odpeljete po cesti. Z Vač se spustite do Ržišča. Na ostrem desnem ovinku se peljete naravnost na gozdno cesto, ki vas mimo Kržaca pripelje do vasi Konj. Spuščate se naprej proti prevalu, kjer prečkate lokalno cesto Hotič-Ponoviče. Nadaljujete po kolovozu naravnost navzgor po grebenu, malo pred vrhom Strešnega vrha pa nadaljujete po izohipsi mimo vrha. Pri klopi pod Strešnim vrhom se spustite desno navzdol po gozdni učni poti v Litijo.